miercuri, 15 aprilie 2015

"Everest 2015 Expedition" - 12-13 aprilie - Nyalam

Nyalam 

Teo a ajuns in Nyalam duminica dimineata (12 aprilie) si a inceput aclimatizarea si dezmortirea, cu cateva plimbari pe dealurile inconjuratoare.

Via SMS, 12/04, 10:30 h RO:
 "Am ajuns in Nyalam la 3600m. Un hotel murdar. Orasul si mai murdar decat Zhangmu. Caini periculosi pe strada. Camere de supraveghere peste tot.
"Christos a Inviat!" celor de acasa.
Teo"

Via SMS, 12/04, 13:43 h RO
"Dupa sosirea in Kathmandu, in zilele cu pregatirile pentru expeditie, mi-am amintit entuziasmul de copil, cand toate lucrurile erau posibile.
Astazi am urcat pe un deal de 4200m langa Nyalam, pentru dezmortire si aclimatizare.
Intr-o lume atat de framantata de razboaie, am apreciat ca am trait cateva momente de pace impreuna cu Tsevendash din Mongolia si Jose din Ecuador. Trei oameni de pe trei continente diferite, impartasind acelasi vis. Serghei din Rusia si Gyorgy din Ucraina se bucura si ei de Sarbatori impreuna cu mine.
Un Paste fericit va doresc tuturor, din Tibet !
Teo."


Via SMS, 13/04, 10:19 h RO:
"A nins mult peste noapte si in prima parte a zilei. Acum ploua. Am schimbat hotelul cu unul cu apa curenta. Nu e incalzire aici in camere. Odihna si aclimatizare. Nu prea dorm continuu noaptea, am dormit dupa micul dejun pana la pranz. Teo"



An image from Nyalam.
Copyright © 2002-2015 Mark Horrell

Sursa foto : http://www.markhorrell.com/travel/tibet/everest/nyalam.html