joi, 19 iulie 2018

Step ahead!

Astazi se implinesc cinci ani de cand am fost pe varful Nanga Parbat. Nu imi permiteam sa am prea multe emotii, seara deja venise. Stiam ca prietenii mei Zsolt, Marius si Aurel, erau deja inapoi in cort sau pe drum spre cort, iar Bruno probabil era in tabara de baza incercat de emotii pentru noi. Mai stiam ca fiecare pas conteaza, ca sunt singur si nu e cazul sa fac vreo greseala.
Emotiile infloresc in schimb cand imi amintesc de acele momente. Am mers mai departe, spre viata de acasa, spre noi provocari, unele finalizate cu succes, altele cu experiente.

In acest moment, pe langa emotia amintirii acelei seri, o emotie mult mai ancorata in prezent ma incearca: ieri am primit vestea inceperii colaborarii cu Kayland, ca reprezentant de imagine. Sa testez pe stanca zilele trecute, prin bunavoinata Maramontsport, bocancul Kayland Apex Gtx, a fost o adevarata placere. Vestea primita la asa scurt timp despre colaborarea care incepe acum, a fost o reala surpriza.






Cand am vazut prima data un catalog de echipament de alpinsim, eram in liceu tin minte, m-am intrebat cine ar putea fi oamenii care testeaza produsele. Mi se parea fascinant sa faci asta – aveam tendinte de gear-freak de atunci, se pare.
Acum, ca am ocazia sa colaborez cu Kayland si Maramontsport, cred ca mi-am raspuns la intrebare: e foarte posibil sa fie oameni simpli ca mine, pasionati de munte, de aventura si de eficienta.







   



Ma bucur de acest inceput si sper sa ducem cat mai departe acest parteneriat, pe care il simt ca un cadou frumos la aniversarea a cinci ani de cand am stat pe varful lui Nanga.

Step ahead!